Από καιρό ήθελα να σχολιάσω τη διαφήμιση της εφημερίδας του Γιώργου Τράγκα "Χώρα". Αυτή που δείχνει τον Τράγκα ως Δον Κορλεόνε, τον διάσημο Νονό του Κόπολα για όσους δεν θυμούνται, να λέει τη περιβόητη φράση : "θα κάνω μία προσφορά που ο παραλήπτης δεν θα μπορεί να αρνηθεί". Θεωρώ πως είναι μία διαφήμιση που αποτυπώνει ρεαλιστικά και απροκάλυπτα τον ρόλο του τύπου στην Ελλάδα. Ο Τράγκας, με το γνωστό χοντροκομμένο χιούμορ του, μπορεί να γελάει με τη διαφημισή του και να την βρίσκει χαριτωμένη, αλλά δεν παύει να είναι και αληθινή. Στα ψιλά των εφημερίδων πέρασε ότι η εφημερίδα του (και φυσικά δεν είναι η μόνη πήρε κάπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ από κρατική διαφήμιση). Με τον τρόπο αυτό εκδίδεται και υπάρχει. Χωρίς να την διαβάζει σχεδόν κανείς. Έτσι είναι και άλλες. Πως συντηρούνται η Νίκη, ο Ελέυθερος, ο Λόγος, αλλά και η Αυριανή, η Ελέυθερη Ώρα, η Εστία κλπ εφημερίδες;;;; Με κρατική διαφήμιση κυρίως. Αυτός είναι ο κατ' εξοχήν ρόλος του τύπου (ηλεκτρονικού και γραπτού στην Ελλάδας): ΝΟΝΟΙ. Γειά σου ρε Γιώργο Τράγκα με το χιούμορ σου. Γελάσαμε πάλι.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου