Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Κι άλλο αίμα στο δρόμο

Φτάνει πιά.
Δεν ξέρω αν το τελευταίο φονικό έγινε για οπαδικές διαφορές, αλλά το κακό παράγινε. Ξέφυγε από κάθε όριο (αν υπάρχει όριο στο κακό).
Δεν μπορεί να χύνεται αίμα νέων στο δρόμο για ξεκαθαρίσματα λογαριασμών.
Αν το θέμα είναι οπαδικό πρέπει ο υγιής κόσμος να σταματήσει να πηγαίνει στα γήπεδα-αρένες. (Αν εξακολουθεί βέβαια να πηγαίνει υγιής κόσμος στα γήπεδα).
Μου έκανε τρομακτική εντύπωση η τοποθέτηση του πατέρα του θύματος.
Έχω μια γενικότερη απορία που μου δημισουργείται μετά από τέτοια τραγικά γεγονότα και θα την πω στο σημείο αυτό.
Μπορεί κάποιος για ένα λεπτό να αντιληφθεί τι συνέβη στον πατέρα αυτόν;;; Να βάλει τον εαυτό του στη θέση του;;;
Σύγκρυο με πιάνει μόνο και μόνο που το γράφω.
Η απορία μου είναι η εξής : Που βρίσκεται το κουράγιο να μιλήσει ένας πατέρας (όχι μόνο ο συγκεκριμένος) στη τηλεόραση όταν του έχει συμβεί ένα τέτοιο γεγονός. Αν το γεγονός που του συνέβη δεν είναι ό,τι πιό τραγικό θα μπορούσε να συμβεί στον οποιοδήποτε πατέρα, τότε η έννοια της τραγωδίας δεν έχει σημασία.
Τον είδα ψύχραιμο. Να εξηγεί το πως και το τι άκουσε.
Μου φαίνεται ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ αυτού του ανθρώπου.
Περιέγραφε το γεγονός σαν να πρόκειτο για τον γιό κάποιου άλλου.
Σταματώ εδώ γιατί η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ που κάνει τις δηλώσεις δεν έχει ακόμα ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ τι του συνέβη. Αν υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση πολύ θα ήθελα να την ακούσω.
Τι να πει κανείς στις οικογένειες των θυμάτων αυτών εκτός από ΥΠΟΜΟΝΗ, ο πόνος τους δεν θα απαλυνθεί με καμία τιμωρία κανενός φονιά.
Από την άλλη μεριά ο φονιάς δεν υπάρχει περίπτωση να μην τιμωρηθεί παραδειγματικά.
Δεν είμαι αισιόδοξος ότι ο κύκλος αίματος θα κλείσει.
Μήπως είμαστε στην εξέλιξή του προς τα πάνω;;;;
Οι αιτίες είναι πολλές.
Και μην γελιόμαστε δεν φταίει μόνο το ποδόσφαιρο.
Θα επανέλθω στο θέμα αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια: