Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Αθήνα - Παρίσι κουκουλοφόροι εν δράσει

Οι γνωστοί-άγνωστοι κουκουλοφόροι των Αθηνών επέλεξαν, αυτή τη φορά, το Κολωνάκι. Στο Παρίσι συμμορίες εξαγριωμένων νερών τα έκαναν γης μαδιαμ σε συνοικία του Παρισιού. Μπορεί κανείς να μιλήσει για γενικευμένη εξέγερση των νέων. Σίγουρα όχι. Και λέω σίγουρα, διότι εδώ στη χώρα μας και το σπάσιμο των μαγαζιών και των περιουσιών των πολιτών είναι διαφορετικών αιτιών απο εκείνο του Παρισιού και των άλλων πόλεων. Πως εξηγείται για παράδειγμα στα Δεκεμβριανά του 2008 στην οδό Στουρνάρη, όπως μου έλεγε κάποιος, που γνωρίζει πολύ καλά την περιοχή, να καίγονται ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ κάποια καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών και κάποια άλλα να είναι άθικτα. Η εύκολη απάντηση είναι πως δεν καταστρέφονται όλα. Η "επιχείρηση" γίνεται γρήγορα και δεν κάποια καταστήματα την γλυτώνουν... Η απορία παραμένει, όπως μου έλεγε ο συνομιλητής μου, όταν για να καεί συγκεκριμένο μαγαζί που είχε ρολά ασφαλείας κατεβασμένα, χρειάστηκε με λοστό να σηκωθούν λίγο τα ρολά και να ριχτούν βόμβες Μολότωφ στο εσωτερικό, ενώ κατάστημα σε σκέτους υαλοπίνακες, λίγο πιό δίπλα στον ίδιο δρόμο, να μην έχει ούτε σημάδι πέτρας ή γρατζουνιάς;; Είναι απορίες που διαχέονται από στόμα σε στόμα στα Εξάρχεια και κάποιοι κουνάνε το κεφάλι με νόημα. Υπάρχει κάποια εξήγηση γι αυτό;;; Σίγουρα κάτι θα υπάρχει. Στην τύχη, όπως έχω πει επανειλημμένα έχω πάψει να πιστεύω από αμνημονεύτων χρόνων. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι υπάρχει ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. Κάτι άλλο συμβαίνει. Στα Εξάρχεια ψιθυρίζονται πολλά.... Κάποιοι ξέρουν της αιτίες της επιλεκτικής "λαϊκής εξέγερσης".

Δεν υπάρχουν σχόλια: