Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Η εξομολόγηση ενός γιατρού

Σε ένα χωριό της Πελοποννήσου ο παπάς βλέπει έναν συντοπίτη του, κάτοικο της πρωτεύουσας, μεγαλογιατρό, να προσέρχεται για εξομολόγηση. Η αλήθεια είναι πως παραξενεύτηκε.
γιατρός : ήρθα να ξαλαφρώσω πάτερ
παπάς : όλοι έχουμε ανάγκη να καθαρίζουμε την ψυχή μας. Πές μου τι σε βαραίνει
γιατρός : έχω σκοτώσει παπά μου
παπάς : τι εννοείς;
γιατρός : έχω κάνει "ευθανασίες" εμβρύων που έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας που διαπιστώνονται σε προγεννετικούς ελέγχους
παπάς : γιατί το κάνεις αυτό;
γιατρός: γιατί είμαι "καλός" στη "δουλειά" αυτή
παπάς : καλός ; τι εννοείς ;
γιατρός : ταλαιπωρώ το έμβρυο μόνο για ένα λεπτό ενώ άλλοι συνάδελφοί μου μπορεί να το ταλαιπωρούν και μισή ώρα
παπάς : μεγάλο το βάρος σου
γιατρός : το ξέρω πάτερ μου, γι' αυτό ήρθα
παπάς : θα συνεχίσεις να το κάνεις και αύριο αυτό;
γιατρός : ναι παπά μου.
παπάς : ................
γιατρός : σ' ευχαριστώ που με άκουσες πάτερ....
Ο διάλογος αυτός είναι στην ουσία του πραγματικός!!!
ΠΟΣΟ ΒΑΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: