Η Ολυμπαική αεροπορία, όπως την ξέραμε μέχρι τώρα τελειώνει. Μπορεί να είμαστε συναισθηματικά δεμένοι μαζί της, αλλά όλα τα πράγματα έχουν ένα τέλος. Από κακούς χειρισμούς, εγκληματική αμέλεια, κακοδιαχείριση όλων των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων, ο εθνικός μας αερομεταφορέας ακολουθεί την μοίρα όλων των λοιπών ευρωπαικών αερομεταφορέων οι οποίοι, παρουσιάζοντας διάφορα προβλήματα, πέρασαν την φάση της μετάλλαξης και άλλοι συνεχίζουν, άλλοι συγχωνεύτηκαν με άλλους κι άλλοι φυτοζωούν. Η συγκυρία για την Ολυμπιακή ποτέ δεν ήταν καλύτερη, από πλευράς συνθηκών στην ευωπαϊκή ένωση. Ο αρμόδιος επίτροπος είναι ιταλός και έχει να αντιμετωπίσει το "παλούκι" της ALITALIA επομένως θα είναι πιό διαλλακτικός και σε παρόμοιες περιπτώσεις. Το σχέδιο (επί χάρτου) για την τύχη της Ολυμπιακής έχει ετοιμαστεί και αναμένεται να εγκριθεί. Οι αντιδράσεις θα είναι πάρα πολλές. Θα προβλεφθεί εθελουσία έξοδος με ευνοϊκούς όρους για τους εργαζόμενους και ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ το σχέδιο της κυβέρνησης, με τις ευλογίες της ΕΕ.. Θα ακούμε κάθε μέρα ότι μας στοιχίζει 1.000.000 ευρώ την ημέρα κλπ και επομένως είναι αναπόφευκτη η πώλησή της με τον τρόπο που εχουν προετοιμάσει. Με τον άλφα ή βήτα τρόπο η Ολυμπιακή όπως την ξέραμε ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ. Το ΠΑΣΟΚ θα αντιδράσει σθεναρά, θα είναι με το μέρος των εργαζομένων, θα υποσχεθεί καταργήσεις των νόμων για την ολυμπιακή, όταν θα έρθει στην εξουσία κλπ κλπ. Στα ενδότερα της Χαρ. Τρικούπη κάποιοι θα ξεφυσούν με ανακούφιση και έκδηλη ικανοποίηση που ένα μεγάλο αγκάθι (με μεγάλο οικονομικό κόστος) τελειώνει στις μέρες της ΝΔ και δεν θα το βρουν μπροστά τους στο μέλλον. Τα υπόλοιπα επί ..... των (ανούσιων) τηλεοπτικών παραθύρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου