Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Λίγο γέλιο πριν την ευρωκάλπη


     
Στο σχολείο λέγανε ποιήματα και είπε η δασκάλα στον Τοτό να πει και αυτός ένα ......
- Καθόμουνα στην αμμουδιά και έσπαγα καρύδια , κι ερχότανε η θάλασσα και μου βρέχε τα ...
- Μη Τοτό ... ΜΗΝ το πεις ...
- Καθόμουνα στην αμμουδιά και έσπαγα καρύδια , κι ερχότανε η θάλασσα και μου βρέχε τα ....
- Μη Τοτό, ΜΗΝ το συνεχίσεις .......
....... Ο Τοτός απτόητος : Καθόμουνα στην αμμουδιά και έσπαγα καρύδια , κι ερχότανε η θάλασσα και μου βρέχε τα πόδια.
Οπότε ρωτάει η δασκάλα με απορία :
- Γιατί τα πόδια Τοτό ?
Και ο Τοτός : Αφού δεν έφτανε μέχρι τα @ρχίδι@ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Συζητούν δύο τρελοί:
- Τι γράφεις;
- Γράφω ένα γράμμα.
- Σε ποιον θα το στείλεις;
- Σε μένα.
- Και τι λέει;
- Ααα, δεν ξέρω.. Αύριο θα μου έρθει!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Πεσιμο σε άγνωστη:
-Έχουμε τσακωθεί?
-Όχι.
-Τότε γιατί δεν μιλάμε?

-----------------------------------------------------------------------------------------

- Πόσο καιρό έχεις να κάνεις σεξ?
- Τι μέρα έχουμε σήμερα?
- Κυριακή...
- 2 χρόνια..

------------------------------------------------------------------------------------------

Ήτανε λοιπόν δυο τρελοί και τους έρχεται η ιδέα να παίξουνε ποδόσφαιρο. Λέει λοιπόν ο ένας:
- Εγώ θα κάνω τους 22 ποδοσφαιριστές και εσύ, λέει στον άλλον, κάνε τους 30000 φιλάθλους.
Πράγματι ανεβαίνει ο ένας στην κερκίδα και ο άλλος αρχίζει τις μπαλιές. Κάνει ένα κατέβασμα καταπληκτικό και βάζει μόνος του γκολ. Τρέχει λοιπόν πανηγυρίζοντας προς την κερκίδα και αρχίζει να κάνει τις γνωστές και ανήθικες κινήσεις. Τότε ο άλλος τρελός που ήταν στην κερκίδα πιάνει ένα μπουκάλι Coca Cola του το πετάει και του ανοίγει το κεφάλι.
- Καλά ρε μαλάκα του λέει,22 ποδοσφαιριστές έμενα πέτυχες;
- Καλά ρε μαλάκα, 30.000 κόσμος, έμενα βρήκες να πεις ότι στο έριξα;
-----------------------------------------------------------------------------------------

- Mωρο μου , τι δωρο θα μου παρεις για τα γεννέθλια μου ?
- Tην βλεπεις την μαυρη PORSCHE εκει κατω ?
- Ax , ναι-ναι .
- Καλτσον στο ιδιο χρωμα ...
--------------------------------------------------------------------------------------------

-Που χαθηκες μωρη ? Σε ψαχναμε .
-Αστα , με πιασανε 2 τυποι, με πηγαν στο βουνο και με βιαζανε για 3 μερες .
-Μα 2 μερες λειπεις .
-Θα παω και σημερα ...
------------------------------------------------------------------------------------------
Αφού έβαλε ο Άδωνις ταρίφα 25 ευρώ στα νοσοκομεία, ας πληρώνουμε τουλάχιστον στην έξοδο.
Να έχει και ο γιατρός ένα κίνητρο να μας βγάλει ζωντανούς.
-------------------------------------------------------------------------------------------

πες μου δυο φαγητά που τρώγονται με κρέας
-μακαρόνια και ρύζι
-σωστά! πες μου δυο μεθόδους αντισύλληψης
-προφυλακτικά κι αντισυλληπτικά
-σωστά πάλι! πες μου δυο παραπόταμους του Νείλου
-..... δε ξέρω....
-να τρως και να γ@@@  όμως ξέρεις!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Πάει ο Γιώργος στην μητέρα του και της λέει :
- Μητέρα έχω να σου ανακοινώσω κάτι...
- Τι Γιώργο παιδί μου;
- Παντρεύομαι τον Ιούλιο!
- Ωραία γιε μου...
Εσύ παλικάρι μου είσαι ο κουμπάρος; (λέει στον φίλο του).
- Οχι! Εγώ είμαι ο Ιούλιος...!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
-Μάνα μου δίνεις 50? ;
-Τι τα θες;
-Για το χαμόγελο του παιδιού Σου...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: