Πολύ όψιμα τα ΜΜΕ θυμήθηκαν την Χρυσή Αυγή. Μέχρι τις εκλογές την αγνοούσαν επιδεικτικά και δεν κάλεσαν, πλην απειροελάχιστων εξαιρέσεων, εκπροσώπους της για να εκθέσουν τις απόψεις τους και να "εκτεθούν" στην δημόσια κριτική. ΤΩΡΑ που είδαν τι κατάφεραν τρέχουν και δεν φτάνουν με καθημερινές επαναλήψεις των ιδίων βίντεο. Μήπως συνεχίζεται η "διαπόμπευση-διαφήμιση" της Χυσής Αυγής;; Η δημοκρατία δεν εφαρμόζεται αλα-καρτ, όπως έχουν μάθει να κάνουν τα ΜΜΕ στη χώρα μας. Τώρα, μετά τις εκλογές, οφείλουν να καλούν στα πάνελ και εκπροσώπους της Χρυσής Αυγής αφού τους ψήφισε το 7 % του ελληνικού λαού. Πως μπορούν τα ΜΜΕ να επιλέγουν ποιοί είναι οι πατρίκιοι και ποιοί οι πληβείοι των πολιτικών σχηματισμών και συνάμα να λοιδωρούν τους απόντες;; Δεν εξετάζουμε αν έχουν δίκαιο ή άδικο. Αυτό μένει να το κρίνει το εκλογικό σώμα. Μην ξεχνάμε το ρόλο των ΜΜΕ που είναι να ενημερώνουν κι όχι να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Συνεπώς η Χρυσή Αυγή είναι ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ των ΜΜΕ που επέλεξαν να μην την προβάλουν προεκλογικά και να υποστεί κι εκείνη τη βάσανο των ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους, ώστε ο πολίτης να διαμορφώσει άποψη για τα πιστέυω και τις θέσεις αυτού του κόμματος. Μην το παίζουν τώρα τα ΜΜΕ "μωρές παρθένες", αφού είχαν και τις δημοσκοπήσεις που σταθερά έδειχναν ΟΛΕΣ την Χρυσή Αυγή, εντός της Βουλής και μάλιστα όχι οριακά. Έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης τα ΜΜΕ με τη στάση που τήρησαν στην άνοδο των ποσοστών της Χρυσής Αυγής. Αυτό έγινε λόγω ανοησίας ή λόγω .....?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου