Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Λίγο γέλιο και μετά τις Απόκριες....

Τι κάνουν τα παιδιά σου;
- Καλά
- Με τι ασχολούνται;
- Ο ένας έγινε γιατρός , ο άλλος δάσκαλος , η κόρη μου νηπιαγωγός και ο μικρός έγινε κλέφτης.
- Έχεις τρία τόσο σπουδαία παιδιά και κρατάς τον τέταρτο τον αλήτη μέσα στο σπίτι ;  γιατί δεν τον διώχνεις ;
- Αυτός μας συντηρεί , οι άλλοι είναι άνεργοι.

 Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ... αλλά δεν βρήκα πού να καθίσω!!!

Σημασία δεν έχει ούτε το ταξίδι ούτε ο προορισμός. Σημασία έχει να βρεις πάρκινγκ όταν φτάσεις !

Η "δίαιτα από Δευτέρα" είναι κινητή εορτή...


Στην τράπεζα χθες...
- "Πληρωμή ή ανάληψη" με ρωτάει ο ταμίας...
- Aνάληψη... λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα . . .   είχα 2 προτάσεις γάμου! !

Χθες, στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι.

Το πρωί ήμουν στην Εθνική Οδό, κοιτάω αριστερά και τι να δω?
Μια τύπισσα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη & να βάζει κραγιόν....
Και φυσικά, έτσι αφηρημένη όπως ήταν, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου!
Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ' το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο.
Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ώμο και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα πόδια μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop χάλια...
Πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι...
Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά...ο άλλος ....

Οι ώρες 6, 7, 8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.

Αυτά τα πελάγη ευτυχίας προς τα πού πέφτουν, να πάω να αρμενίσω;

Φήμες λένε... ότι κάποιος βγήκε καλός σε φωτογραφία ταυτότητας.

Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία. Για ντεπόν πας... με ηρεμιστικά φεύγεις.

Μου παραχώρησε ταξιτζής προτεραιότητα! Σταμάτησα, πήγα του άνοιξα την πόρτα, τον αγκάλιασα... "μίλησέ μου αδερφέ, τι κακό σε βρήκε;; τι σε βασανίζει..;;

Πήγα σε ένα φαρμακείο να πάρω αντιβηχικό, 30 ευρώ μου λέει . . . . .  μου κόπηκε ο βήχας.

Χειμώνας είναι να χοροπηδάς από το ένα χαλί στο άλλο για να μην ακουμπήσεις κρύο πλακάκι....

- Εισιτήριο έχετε;
- Υγεία να έχουμε κι όλα τ' άλλα έρχονται, κύριε ελεγκτή μου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: